Väderprognos för 5 dagar

onsdag 19 september 2012

Onsdag!

 

990wednesday1

Egentligen gillar jag onsdagar. Halva veckan har gått och det är helg snart igen. Men inte idag, vår kära granne har fortsatt sitt byggande och har spikat på nåt precis hela dagen. Jag är så less på hans bankande att jag kreverar snart.

Humöret är ungefär som vädret. Molnigt!!! Förhoppningsvis sluta han snart. Klockan är ju över sex. Fast vem vet…

Jag har i alla fall sovit gott och mycket inatt. Vi var i säng runt ½9 och jag somnade vid 9 och sov i ett sträck till 6. Det var både välbehövligt och skönt!

Jag har inte gjort nåt speciellt, lyssnat på bok, spelat spel och löst korsord. En helt vanlig dag med andra ord. Smulan och Amanda har inte gjort mycket heller, busat och lekt med mig, sovit i sin lilla hög i soffan!!!

Ha en trevlig eftermiddag och kväll!

beary_happy_wednesday_pink_teddy_bear /Julia

7 kommentarer:

  1. Skönt att få sova gott efter allt bankande och brummande dagen innan.
    Bygger grannen nått stort eftersom han håller på så länge.
    Hoppas du slipper det där bankandet imorgon.

    Kramizar & Nosgos

    SvaraRadera
  2. Usch för bankande hela dagen, visst förstår man att de vill fixa men de kan ju vara tysta någon gång emellanåt! Härligt med sån sömn, det skulle våran matte behöva hon också, vi tycker att hon är lite kinkig! Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Finns bara en sak som är värre än bankande grannar och det är gräsklippande grannar klockan 07:00 en söndagmorgon !
    Här har det också varit minst sagt växlande molnighet med ösregn där emellan och nu ikväll så var Åskar på blixtvisit minsann !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gräsklippning tidiga söndagsmornar är inte tillåtet! Oväsen utomhus får inte föras förrän 10:00 på helgerna ;-)

      Radera
  4. Usch inte kul att lyssna på sånt där bankande. Sånt gör en galen. Får hoppas grannen snart blir färdig med sitt projekt.
    Skönt att sömnen åtminstone funkade :-)

    Kramis

    SvaraRadera