Väderprognos för 5 dagar

fredag 27 maj 2011

Nu gäller det :)

 

Nu gäller det att meddela alla mina vänner om byte av bloggplats.

Jag tror att jag har bestämt mig för att byta till Blogger i alla fall. Jag har tvekat länge och nu blir det av (om jag inte ångrar mig). Jag kommer att ha hänvisning på gamla bloggen för mina besökare, så dom vet vart jag har tagit vägen.

Jag tänker definitivt inte sluta med att blogga.

När jag började i februari 2009, trodde jag inte ett ögonblick att jag skulle blogga i flera r och tycka att det är fortfarande är lika roligt efter så här långt tid.

Mitt/vårt liv här ute på vischan är ganska enahanda och inte är det speciellt mycket att berätta, men lite är det och det ska jag fortsätta och skriva om.

Framför allt livet med de 2 busiga101_0739

(P)älsklingarna Smulan och Amanda. Mattes ögonstenar!

Nu är det dags för middag och underhållning

morden_i_midsomer_79_expressen

Som vanligt på fredagarna är det Kommissarie Barnaby som står för den. I några veckor till i alla fall.

 

Ha en härlig fredagskväll!

0022/Julia

5 kommentarer:

  1. Skojigt att bygga upp en blogg från början! Självklart läser vi er och följer er varifrån ni än bloggar. Hoppas att allt fungerar smidigt men du verkar ju kunna fixa och trixa lätt som en plätt så det ska nog ordna sig. Ha en bra fredagskväll nu! Kur och burr.

    SvaraRadera
  2. Miaow , Miaow !
    Jag ska genast lägga in adressen till er nya blogg , för inte vill man missa nåt inlägg inte :)
    Kurr o Burr

    SvaraRadera
  3. Jamarn's spännande/Jam & Kram från oss!!!

    SvaraRadera
  4. Ja, nu gick det. Vilken tur för vi vill ju kunna kommentera hos er!
    Snygg blogg!

    Kramizar & Vovisar

    SvaraRadera
  5. Så bra! Nu gick det! Klart vi är med! Nosbuff

    SvaraRadera