Väderprognos för 5 dagar

måndag 31 december 2018

Gott Slut och Gott Nytt 2019!!!


Gott Nytt År kära vänner!

Min käre vän P har sett till att även jag kan fira Nyår med "riktig" bubbel.

Enligt Winston Churchill ska Champagne vara iskall, torr och gratis. 
Tack bästaste P att även min flaska är det.


Denna flaska bubbel var hans generösa gåva, då han var på besök dagen före Julafton. 
Det har liksom blivit en tradition sedan jag blev änka, att han kommer den 23:e december.
 En mycket bra tradition måste jag säga.

Precis som gulligaste E kommer på Julafton. Hon gav mig ett presentkort till Garnaffären. Tack snällaste E för den!

Tack käraste vänner för att ni tar er tid och kommer till mig! Ni är bäst!!!

/Julia



2 kommentarer:

  1. Gott Slut och Gott Nytt År till dig också.
    Hoppas det smakade riktigt gott ;)

    Kramar & nospussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer den att göra. Jag öppnar den först lagom till 12-slaget!

      Radera