Väderprognos för 5 dagar

tisdag 30 juni 2015

Fortfarande ingenting från Tele2...

När det fortfarande inte har kommit nåt från Tele2, så ringde jag dom idag... På deras hemsida står det att de behandlar beställningarna på mellan 1 till 3 arbetsdagar. Jag beställde mitt de 18de och de "behandlade" den 22a. Ok i och för sig, men de skickade iväg min beställning först idag!!! Det vill säga att om den kommer imorrn så kan jag möjligen få hem den tidigast torsdag... Det börjar bli tråkigt utan internet på datorn!!!

Ha en fortsatt trevlig tisdag!
 /Julia

8 kommentarer:

  1. Intressant är att de aldrig själva har något "ansvar" ut mot kund. Vi får inte dröja med betalning osv men de själva kan dröja hur som utan att vi ska göra något mer än att vänta. Usch vad trist. Verkligen dåligt hanterat av dom med detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pengarna för modemet har varit "reserverade" på mitt bankkonto sedan 18/6!!! Och bokförda till betalning igår. Nu kan jag i te annat än hoppas att de verkligen har skickat iväg modem och simkort som hon sa!

      Radera
  2. Så drygt att det ska ta sån tid, de kunde ju ha skickat det lite tidigare. Är ju mer än 10 dagar sen nu du beställde det.

    Kramar & Nospussar

    SvaraRadera
  3. Riktigt bedrövligt! Hoppas nu att det kommer på torsdag. Tur att du har gott om musik och böcker men visst är det tråkigt när det inte fungerar som man har tänkt. Nosbuffar och kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade det srått att det tar 2 veckor, så hade jag självklart beställt eländet tidigare :(

      Radera
  4. Märkligt att ALLT fungerar så bra med internetföretagen fram till och med att man gjort sin bindande beställning. Sen är det helt annorlunda. Hoppas allt kommer senast torsdag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst, så är det ju... Men mest synd om är det om de stackarna i kundtjänst som får oss MISSnöjda kunder i öronen. För det är ju hos dom vi klagar över uselt service med leveranserna!!!

      Radera